Prijs | € 24,97 |
Uitverkocht
Paperback | Augustus 2013 |
Beoordeel dit boek als eerste!Beschrijving
Specificaties
- Auteur
- Remco van de Berg
- Uitgever
- Brave New Books
- ISBN
- 9789402106343
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- Augustus 2013
- Categorie
- Overig
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 115
Beschrijving
Je hebt ervoor gekozen je nu echt te gaan verdiepen in Google AdWords. Dit boek zal dan ook stap voor stap door Google's advertentiewereld heenlopen. Dit boek gaat echter verder dan alleen AdWords. In dit boek gaan we kijken naar wie de klant is, hoe we die klant gaan bereiken en wat we van de klant verwachten. Dit boek zal je een handvat geven om Google AdWords vast in je marketingstrategie op te nemen. Het leert je verder te kijken dan alleen de advertentie, want juist de website waarvoor we adverteren bepaald onze positie in Google & moet voor de uiteindelijke conversie gaan zorgen. Beginnend vanaf de basis zal langzaam duidelijk worden wat Google AdWords precies is en waarom het zo goed kan werken. Mits je weet wat je doet!
Schrijf een recensie
Specificaties
- Auteur
- Remco van de Berg
- Uitgever
- Brave New Books
- ISBN
- 9789402106343
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- Augustus 2013
- Categorie
- Overig
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 115