Prijs | € 30,75 |
Uitverkocht
Paperback | Mei 2007 |
Beoordeel dit boek als eerste!Beschrijving
Specificaties
- Auteur
- A. van Doorn
- Uitgever
- Noordhoff Uitgevers B.V.
- ISBN
- 9789001205027
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- Mei 2007
- Categorie
- Studieboek
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 218
Beschrijving
In dit boek staat het communicatieplan centraal Studenten en communicatiemedewerkers kunnen er direct mee aan de slag. Het maken van een communicatieplan wordt uitgewerkt voor elk van de vier communicatiedisciplines: marketingcommunicatie, interne communicatie, concerncommunicatie en corporate communicatie. Hierdoor sluit het boek naadloos aan op de praktijk en is het goed bruikbaar bij projecten in het onderwijs.
Maken van een communicatieplan is een praktijboek. Toch krijgt de theoretische onderbouwing ruime aandacht, waardoor dit boek een degelijke inleiding vormt op het communicatiemanagement.
Voor de tweede druk is een website ontwikkeld. Hierop is gratis docentenmateriaal beschikbaar voor docenten die de methode voorschrijven. Voor studenten bevat de site aanvullend studie- en oefenmateriaal.
Inclusief
Website:
www.makenvaneencommunicatieplan.
wolters.nl
Schrijf een recensie
Specificaties
- Auteur
- A. van Doorn
- Uitgever
- Noordhoff Uitgevers B.V.
- ISBN
- 9789001205027
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- Mei 2007
- Categorie
- Studieboek
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 218