Prijs | € 15,50 |
Uitverkocht
Paperback | Januari 1995 |
Beoordeel dit boek als eerste!Beschrijving
Dit boek beschouwt het leer- en instructieproces vanuit een psychologische visie op het onderwijsleerproces. Het eerste deel bespreekt (onderwijs-)leertheorie n en definieert het begrip leren. Deel 2 gaat in op het het leerproces. Het derde deel gaat nader in op het affectieve leerproces. Deel 4 handelt over het instructieproces. Daarin komen traditionele en - vooral - nieuwe taken van de docent aan de orde.Deze inleiding in de onderwijspsychologie biedt verschillende vormen van hulp: literatuursuggesties - verwerkingsopdrachten en een glossary met per hoofdstuk de centrale begrippen.3e druk.
Specificaties
- Auteur
- M. Boekaerts, P. .R. Simons
- Uitgever
- Gorcum b.v., Koninklijke Van
- ISBN
- 9789023229872
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- Januari 1995
- Categorie
- Studieboek
- Taal
- Nederlandstalig
Beschrijving
Dit boek beschouwt het leer- en instructieproces vanuit een psychologische visie op het onderwijsleerproces.
Het eerste deel bespreekt (onderwijs-)leertheorie n en definieert het begrip leren. Deel 2 gaat in op het het leerproces. Het derde deel gaat nader in op het affectieve leerproces. Deel 4 handelt over het instructieproces. Daarin komen traditionele en - vooral - nieuwe taken van de docent aan de orde.
Deze inleiding in de onderwijspsychologie biedt verschillende vormen van hulp: literatuursuggesties - verwerkingsopdrachten en een glossary met per hoofdstuk de centrale begrippen.
3e druk.
Schrijf een recensie
Specificaties
- Auteur
- M. Boekaerts, P. .R. Simons
- Uitgever
- Gorcum b.v., Koninklijke Van
- ISBN
- 9789023229872
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- Januari 1995
- Categorie
- Studieboek
- Taal
- Nederlandstalig