Prijs | € 28,75 |
Niet beschikbaar
EPUB met Adobe DRM | November 2012 |
Beoordeel dit boek als eerste!
Let op: Betreft een e-Book met DRM beveiliging met aparte installatie instructie.
Beschrijving
Op tijd betaald worden is belangrijk, maar tegelijkertijd de klantrelatie goed houden is wellicht nog veel belangrijker. Dit boek laat zien hoe professionals in debiteurenbeheer of creditmanagement effectief en klantgericht beide doelstellingen kunnen behalen. De telefoon is daarbij een van de belangrijkste gereedschappen. Met behulp van de 33 tips kan iedere debiteurenbeheerder een (nog betere) allround klantrelatiebeheerder worden, waar zowel de klant, collega's als uzelf beter van kunnen worden en waardoor u meer plezier in uw werk zult ervaren.
Specificaties
- Auteur
- Marcel Wiedenbrugge
- Uitgever
- Boom
- ISBN
- 9789013100945
- Formaat
- EPUB met Adobe DRM
- Publicatiedatum
- November 2012
- Bestandsgrootte
- 1854255 bytes
- Taal
- Nederlandstalig
Beschrijving
Op tijd betaald worden is belangrijk, maar tegelijkertijd de klantrelatie goed houden is wellicht nog veel belangrijker. Dit boek laat zien hoe professionals in debiteurenbeheer of creditmanagement effectief en klantgericht beide doelstellingen kunnen behalen. De telefoon is daarbij een van de belangrijkste gereedschappen. Met behulp van de 33 tips kan iedere debiteurenbeheerder een (nog betere) allround klantrelatiebeheerder worden, waar zowel de klant, collega's als uzelf beter van kunnen worden en waardoor u meer plezier in uw werk zult ervaren.
Schrijf een recensie
Specificaties
- Auteur
- Marcel Wiedenbrugge
- Uitgever
- Boom
- ISBN
- 9789013100945
- Formaat
- EPUB met Adobe DRM
- Publicatiedatum
- November 2012
- Bestandsgrootte
- 1854255 bytes Kb
- Taal
- Nederlandstalig