Prijs | € 33,50 |
Niet beschikbaar
Paperback | April 2018 |
Beoordeel dit boek als eerste!Beschrijving
Specificaties
- Auteur
- Ruud Frambach
- Uitgever
- Boom
- ISBN
- 9789024418725
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- April 2018
- Categorie
- Studieboek
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 176
Beschrijving
Als marketingactiviteiten verkeerd worden ingezet, kan marketing een beeld oproepen van misleiding of geldverspilling. Zonde, want marketing kan zo veel waarde creëren. Dit boek laat op een prikkelende manier zien hoe.
Op korte termijn resultaat behalen is nog steeds te vaak het doel van marketing. Hiervoor wordt altijd een prijs betaald, op langere termijn óók door marketing zelf. Dat ondermijnt het vertrouwen in het vak en beperkt de belangrijke en vooral waardevolle rol die marketing kan spelen. Als ze goed wordt ingezet, kan marketing waarde creëren. Er valt nog veel winst te behalen voor ervaren marketeers en voor organisaties waar marketing nauwelijks een rol speelt. Vanuit een sterke focus op de praktijk en gebaseerd op de nieuwste wetenschappelijke inzichten laat dit boek zien hoe marketing aantoonbaar waarde kan bieden voor organisaties en hun stakeholders.
Schrijf een recensie
Specificaties
- Auteur
- Ruud Frambach
- Uitgever
- Boom
- ISBN
- 9789024418725
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- April 2018
- Categorie
- Studieboek
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 176